مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-09سياسي

قضات باید از ابزارهای نوین برای ارتقای عملکرد خود استفاده کنند


معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: قضات باید فناوری های نوین و استفاده از ابزارهای الکترونیک جدید را به منظور ارتقای عملکرد خود فرا گرفته و در دادرسی های خود به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر الفت پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تحلیف کارآموزان دوره هشتم و افتتاحیه دوره نهم کارآموزی قضایی استان خوزستان بر اهمیت تکریم مراجعه کنندگان، توصیه به صلح و سازش در دعاوی و رسیدگی سریع به پرونده های درگیری تاکید کرد.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه اضافه کرد: قضات جوان باید در آرای خود، فرصت باز اجتماعی شدن را به افرادی بدهند که از سر غفلت دچار جرم و بزه شده اند.

وی بیان کرد: مطالعه و آموزش مستمر، استفاده از تجربیات قضات باتجربه و مطالعه آرای آنان، اطلاع از آخرین آرای وحدت رویه و شرکت در مجامع علمی، تسلط به اصول استنباط و قواعد فقه، رعایت آداب و معاشرت، حفظ صلابت و شخصیت و رفتار و حفظ استقلال قضایی در رسیدگی به پرونده ها از قضات دستگاه قضایی انتظار می رود.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه افزود: استان خوزستان منابع و سرمایه های زیادی دارد که ممکن است مورد طمع برخی افراد سودجو قرار گیرند از این رو صدور یک دستور قضایی اشتباه می تواند جریان اقتصادی کشور را به هم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات باید از ابزارهای نوین برای ارتقای عملکرد خود استفاده کنند

قضات باید از ابزارهای نوین برای ارتقای عملکرد خود استفاده کنند