مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12حوادث

افزایش 155 درصدی کشفیات سرقت در تویسرکان


فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از افزایش 155 درصدری در حوزه سرقت از ابتدای سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ رضا نوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر نیز 57 درصد افزایش عملکرد نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه دستگیری عمده فروشان موادمخدر به همت تلاش نیروی انتظامی شهرستان نیز با افزایش 100 درصدی دستگیری این افراد در سال جاری مواجه بودیم.

نوری با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی در حوزه کشفیات کالای قاچاق در شهرستان تویسرکان مطرح کرد: نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش کشفیات کالاهای قاچاق همچون چوب، برنج، کود شیمیایی و سایر کالاها را داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهرستان تویسرکان ایجاد مزاحمت موتورسواران متخلف برای همشهریان است به طوریکه افزایش 32 درصدی توقیف این موتورسواران را داشته ایم، گفت: فضای مجازی و رسانه دنیای امروز را به یک دنیای شیشه ای تبدیل کرده و اخبار را در کسری از ثانیه به جهان مخابره می کند بنابراین لازم است اخبار به طور صحیح اطلاع رسانی و از کانال ها و سایت های معتبر پیگیری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 155 درصدی کشفیات سرقت در تویسرکان

افزایش 155 درصدی کشفیات سرقت در تویسرکان