مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-25ورزشي

غیبت سرخ آبی ها در جلسه با هیات فوتبال خوزستان/طالقانی: کوتاه نمی آیم!


غیبت دو مدیرعامل باشگاه فولاد و استقلال خوزستان در جلسه هم اندیشی جهت حضور قدرتمند نمایندگان استان در لیگ برتر با گله مندی رییس هیات فوتبال خوزستان همراه بود.

- غیبت سرخ آبی ها در جلسه با هیات فوتبال خوزستان/طالقانی: کوتاه نمی آیم! ایسنا/خوزستان غیبت دو مدیرعامل باشگاه فولاد و استقلال خوزستان در جلسه هم اندیشی جهت حضور قدرتمند نمایندگان استان در لیگ برتر با گله مندی رییس هیات فوتبال خوزستان همراه بود.

برای اولین بار قرار بود به همت هیات فوتبال خوزستان، این جلسه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیران سه باشگاه فولاد، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دفتر هیات فوتبال استان برگزار شود که تنها معاون مدیرکل ورزش استان و شاهین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در این جلسه حاضر شدند تا جلسه آنطور که پیش بینی می شد پیش نرود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اتفاق در حالی رقم خورد که هیات فوتبال طی روزهای گذشته با ارسال نامه رسمی به باشگاه ها خواستار حضور آن ها در این جلسه هم اندیشی شده بود.

مدیران باشگاه های غایب که گویا یکی از آن ها در تهران و دیگری در سفر به سر می برد، با فرستادن نمایندگان خود به این جلسه می تواستند به برگزاری آن و تبادل راهکارها و همفکری برای حضور قدرتمند سه تیم لیگ برتر استان در فصل بیست و سوم فوتبال کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت سرخ آبی ها در جلسه با هیات فوتبال خوزستان/طالقانی: کوتاه نمی آیم!

غیبت سرخ آبی ها در جلسه با هیات فوتبال خوزستان/طالقانی: کوتاه نمی آیم!