مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-17اقتصادي

گلایه مردم بجستان از قطعی چندروزه آب


پس از گذشت چندروز که قطعی آب خانه ها در شهرستان بجستان، گلایه های زیادی در پی داشت خبرها از برقراری جریان آب پایدار به سمت این شهرستان حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجستان، اواخر هفته گذشته بروز اتفاقات و نشتی در سرج تانک و یا واشر مقابله کننده با نوسانات فشار و نوسانات در خطوط پر فشار موجب قطعی موقتی آب خانه ها در شهرستان بجستان شد.

این در حالی است که  به گفته برخی مسئولان محلی، تا زمان رفع کامل اتفاقات در خط انتقال آب بجستان علاوه بر آبرسانی با تانکر در نقاط مختلف، 18 جایگاه برداشت آب در این شهرستان فعال و آب مورد نیاز شهروندان از این طریق تامین می شد اما بسیاری از شهروندان و مردم روستاهای اطراف در تهیه آب خانه هایشان دچار مشکل شده اند.

محرومیت چندروزه 15 هزار بجستانی از نعمت آب این اتفاق وقتی تلخ تر می شود که بدانیم اکنون 15 هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی تحت پوشش خدمات امور آب و فاضلاب بجستان قرار دارند و این جمعیت بزرگ طی چندروز گذشته از نعمت آب در خانه هایشان محروم مانده بودند.

موضوعی که گلایه و انتقادات بسیاری از شهروندان بجستانی را به دنبال داشت تا جایی که صبح امروز، تعدادی از ساکنان این شهرستان با حضور در محل ساختمان فرمانداری بجستان به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیر کل مدیریت بحران استان خراسان رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم بجستان از قطعی چندروزه آب

گلایه مردم بجستان از قطعی چندروزه آب