مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-03بين الملل

آمریکا جای ظالم و مظلوم را با ابزارهای رسانه ای عوض می کند


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: آمریکا با استفاده از ابزارهای قدرتمند رسانه ای به راحتی ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم جلوه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن عبدلیان پور در سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر 1367 که به نام روز افشای حقوق بشر امریکایی نامگذاری شده است، در نشست بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اقدام هولناک نظامیان امریکایی در این روز را جنایت علیه بشریت خواند و افزود: آمریکایی های مدعی حقوق بشر، انواع و اقسام جنایات را مرتکب و با جسارت و صراحت ابراز می کنند که این اقدامات را انجام می دهند و وظیفه حقوقدانان به ویژه حقوقدانان بین الملل، روشنگری است.

وی با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا برای ملل مختلف و از جمله اعمال شدیدترین و بی سابقه ترین تحریم ها علیه ایران اظهارداشت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است با وضع تحریم های گسترده، مجازات جمعی برای مردم یک کشور اعمال می کند و این اقدامات ضد انسانی را جزو افتخارات خود می داند.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی ادامه داد: این چه نوع حقوق بشر است که آمریکا یک مقام عالی رتبه سیاسی نظامی مهمان در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا جای ظالم و مظلوم را با ابزارهای رسانه ای عوض می کند

آمریکا جای ظالم و مظلوم را با ابزارهای رسانه ای عوض می کند