مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-01سياسي

تشریح برنامه های عید غدیر در خراسان جنوبی/برپایی 67 کاروان شادی


معاون تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت در استان، گفت: برپایی 57 کاروان شادی و 260 ایستگاه صلواتی از جمله این برنامه ها است.

- محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ایام عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت برنامه های متعددی در شهرهای خراسان جنوبی اجرا می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهر بیرجند 40 جلسه محوری به این مناسبت برگزار می شود، بیان کرد: 20 جلسه در قاین، پنچ جلسه در فردوس، 20 جلسه در طبس، 70 جلسه در بشرویه، سه جلسه در سرایان، چهار جلسه در سربیشه، پنج جلسه در نهبندان، پنچ جلسه در درمیان، 10 جلسه محوری در خوسف و سه جلسه نیز در حاجی آباد برگزار می شود.

قناعت با اشاره به اینکه در مجموع 185 جلسه محوری در ایام دهه امامت و ولایت در شهرستان های خراسان جنوبی برگزار می شود، اظهار کرد: به همین مناسبت 260 ایستگاه صلواتی نیز در نقاط مختلف استان برپا می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین ایستگاه های صلواتی مربوط به شهر بیرجند با 70 ایستگاه است، گفت: به مناسبت عید سعید غدیر 71 مسابقه فرهنگی و 90 مراسم تکریم و عقد اخوت نیز در شهرهای مختلف خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های عید غدیر در خراسان جنوبی/برپایی 67 کاروان شادی

تشریح برنامه های عید غدیر در خراسان جنوبی/برپایی 67 کاروان شادی