مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-05سياسي

دانشگاه ها رشته های مورد نیاز صنایع استان بوشهر را ایجاد کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دانشگاه ها رشته های مورد نیاز صنایع استان بوشهر را ایجاد و راه اندازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های استان بوشهر با مدیرعامل پارس جنوبی اظهار داشت: این نشست هم اندیشی در ادامه سلسله جلسات عملیاتی برای حل مسائل و مشکلات دانشگاه های استان و با اولویت مسائل فرهنگی و صنفی برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در فضای کنونی که دشمن همه ظرفیت های خود را در جنگ ترکیبی برای هدف قرار دادن افکار اقشار مختلف به ویژه نخبگان، دانشجویان و جوانان به کار گرفته است باید اهتمام ویژه ای در حوزه فرهنگی دانشگاه ها در دستور کار قرار گیرد.

وی برنامه ریزی و اقدامات فرهنگی شاخص نظیر توجه ویژه به نماز، راهیان نور، راهیان پیشرفت و جهاد تبیین در قالب کرسی های آزاد اندیشی یک ضرورت دانست و افزود: این اقدامات می تواند برنامه های آفندی دشمن را خنثی کند و تأثیر مثبتی را در عمق بخشی به بینش معنوی، اخلاقی و علمی داشته باشد.

پورات با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک فرصت عظیم و بی بدیل در ارتقا روحیه دینی و معنوی است، بیان کرد: دانشگاه های استان با کمک و حمایت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بایستی از این ظرفیت به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها رشته های مورد نیاز صنایع استان بوشهر را ایجاد کنند

دانشگاه ها رشته های مورد نیاز صنایع استان بوشهر را ایجاد کنند