مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-15اجتماعي

ثبت نام 26 هزار دانش آموز کردستانی در برنامه های اوقات فراغت


تا این لحظه26 هزار دانش آموز کردستانی در برنامه های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال در جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت کردستان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  غنی کردن و هدایت درست اوقات فراغت دانش آموزان از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش است.

وی افزود:  یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظیم تعلیم و تربیت در کشور و به تبع آن استان موضوع فعالیت های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که در این راستا انتظار داریم دستگاه ها از موازی کاری خودداری کنند.

وی با تاکید براینکه نیاز به حمایت بخش ها و دستگاه های متولی بخش فرهنگ در اجرای هرچه کیفی ویژه برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان هستیم، خاطرنشان کرد: تربیت بدون توقف رشد و هدایت دانش آموز ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی شعار تعیین شده امسال است، نهادها و ارگان های مختلفی که متولی اوقات فراغت هستند با مجموعه آموزش و پرورش هماهنگ باشند تا یک وحدت رویه در برگزاری برنامه ها ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه تا این لحظه 530 پایگاه تابستانی در سامانه اعلام آمادگی کرده و مشغول ثبت نام دانش آموزان هستند، افزود: تا این لحظه بیش از 26 هزار 800 دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 26 هزار دانش آموز کردستانی در برنامه های اوقات فراغت

ثبت نام 26 هزار دانش آموز کردستانی در برنامه های اوقات فراغت