مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-05سياسي

حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته چقدر است؟


نماینده مردم شاهین شهر درمجلس از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخار از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره چرایی دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته، خبر داد.

وی افزود: این سوال برای بررسی تقدیم هیئت رییسه شده و سپس برای بررسی به کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع شده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: طبق آیین نامه باید وزیر برای توضیح پیرامون محور های سوال در کمیسیون مربوطه حاضر شود که اگر پاسخ های وی قانع کننده بود سوال از دستورکار خارج و در غیر این صورت سوال جهت بررسی در جلسه علنی به هیئت رییسه مجلس ارجاع می شود.

خلاصه سؤال چرا راهکاری اتخاذ نمی شود تا کارگرانی که بدون اختیار در شرایط تعدیل نیرو آخر خدمت قرار می گیرند حقوق و مزایای شان نزولی نشود؟ تا در آسیب های اقتصادی اجتماعی تا حدی در امان بمانند؟ شرح سؤال: کارگرانی که در سازمان ها، شرکت ها و برخی مجموعه ها سالیان متمادی شاغل بوده و به واسطه وضعیت شغلی در واحد هایی نظیر، نگهبانی خدمات و حتی پست های بالاتر مبلغ بالایی از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته چقدر است؟

حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته چقدر است؟