مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-10اجتماعي

آماده میزبانی 500 هزار زائر اربعین حسینی در مرز تمرچین هستیم


سال گذشته حدود 70 هزار زائر عتبات عالیات از مرز تمرچین تردد کردند و امسال آماده میزبانی از 500 هزار زائر اربعین حسینی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق معتمدیان یکشنبه شب در گفتگوی ویژه خبری استانی به برنامه ریزی برای تردد زائران استان های شمال و شمال غرب کشور از مرز تمرچین اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، احتمال افزایش آمار تردد زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین بالا بوده و مردم و مسئولان آذربایجان غربی آماده میزبانی این زائران هستند.

استاندار آذربایجان غربی به هماهنگی با اقلیم کردستان عراق برای تسهیل تردد و تأمین امنیت زائران عتبات عالیات نیز اشاره کرد و افزود: تدابیر حداکثری برای میزبانی از زائران اربعین حسینی و تسهیل خدمات رسانی شایسته در حوزه های اسکان، تغذیه، بهداشتی و درمانی، حمل و نقل و … اندیشیده شده است.

معتمدیان همچنین با یادآوری برنامه های دولت سیزدهم برای توسعه آذربایجان غربی، اضافه کرد: ساماندهی مرزهای استان و فعال سازی 5 پایانه مرزی و 24 ساعته کردن برخی از مرزها، منجر به افزایش صادرات از آذربایجان غربی شده و با توجه به مرز مشترک با سه کشور، از استان های پیشرو در دیپلماسی منطقه ای بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده میزبانی 500 هزار زائر اربعین حسینی در مرز تمرچین هستیم

آماده میزبانی 500 هزار زائر اربعین حسینی در مرز تمرچین هستیم