مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-03سياسي

پیام تیرانداز: کار رسانه در غرب سیطره بر ذهن افراد است


مدیرعامل خبرگزاری فارس در حاشیه افتتاحیه کتابفروشی فارس گفت: رسانه در غرب برای سیطره بر ذهن افراد است اما ما رسانه را وسیله ای برای رشد انسان ها می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، افتتاحیه کتابفروشی انتشارات خبرگزاری فارس ظهر امروز دوشنبه 12 تیرماه باحضور اهالی رسانه برگزار شد.

انتشاراتی با 130 عنوان رسانه ای در این مراسم علیرضا طاهری معاون پژوهش خبرگزاری فارس در ابتدای افتتاحیه با گزارشی مختصر از فعالیت های انتشارات گفت: 20 سال از تأسیس مجموعه رسانه ای خبرگزاری فارس می گذرد و یکی از راهبردهای این مؤسسه در کنار کار خبر توجه به مباحث علمی است.

انتشارات خبرگزاری فارس با توجه به نشر و گسترش دانش رسانه ای تأسیس شد و از ایجادش تا به امروز سابقه ای بیش از 15 سال دارد.

انتشارات خبرگزاری فارس بیش از 130 عنوان را به بازار کتاب و نشر ارائه کرده است و در سال جاری نیز 10 عنوان آماده تولید هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اهالی رسانه باید مبناهای رسانه ای را به عرصه و میدان جامعه بیاورند بیان کرد: کسی می تواند این کار را انجام بدهد و در رسانه موفق ظاهر شود که خطوط جریانات رسانه ای را بشناسد و آگاه باشد که اشتباه نمی کند و این امر هم جز با مطالعه میسر نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تیرانداز: کار رسانه در غرب سیطره بر ذهن افراد است

پیام تیرانداز: کار رسانه در غرب سیطره بر ذهن افراد است