مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:472023-07-05اجتماعي

بیش از هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل تسطیح شده است


در سه ماه گذشته بیش از هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل تسطیح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی صبح امروز در بازدید از محور نیر-سراب اظهار کرد: بیش از هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل در سه ماه گذشته تسطیح شده است و 38 هزار متر از شیب شیروانی راه ها توسط راهداران اصلاح شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 220 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط راهداران خط کشی شده افزود: 185 کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل به طور مستمر نگهداری شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: در 3 ماهه گذشته ایمن سازی 24 عدد از رمپ های ورودی و خروجی استان انجام شده و در مدت یاد شده راهداران در دماغه ها ونقاط پربرخورد هزار و 300 عدد دپوی خاکی ایجاد و 80 عدد استوانه ایمنی نصب کرده اند.

هاشمی در این مدت از رفع افتادگی 240 کیلومتر از شانه راه در محورهای اصلی وروستایی استان خبرداد و گفت: 53 عدد از راه های دسترسی غیرمجاز نیز انسداد شده است.

وی در جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور به تهیه ونصب 290 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی وهزار و 400 عدد تابلوهای الزامی در راه های استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در 3 ماهه گذشته 285 عدد سرعتکاه آسفالتی، پلاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل تسطیح شده است

بیش از هزار کیلومتر از حریم راه استان اردبیل تسطیح شده است