مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-22سياسي

دشمن شناسی امتیاز شهید چمران بود/دستیابی به فناوری صنعت دفاعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز بسیج اساتید با گرامیداشت یاد شهید چمران اظهار داشت: - فرمانده هوافضای نیروی سپاه پاسداران شناخت جبهه حق و باطل و دشمن شناسی، در کنار ایمان و اخلاص را از امتیازات برجسته شهید چمران عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز بسیج اساتید با گرامیداشت یاد شهید چمران اظهار داشت: شهید چمران در کنار همه ویژگی های کم نظیر با دشمن شناسی و تشخیص جبهه حق از باطل هیچگاه در مسیر دشمن قدم برنداشت و عمر خود را در مبارزه گذراند.

وی اظهار داشت: بنده به عنوان عضو کوچکی از لشکر پرافتخار 25 کربلای این استان دوره کوتاهی را در کنار رزمندگان دلیر خطه شمال مازندران و گیلان حضور داشتم و عمق شناخت بنده نسبت به جوانان و رزمندگان این خطه به دوران دفاع مقدس برمی گردد.

وی ادامه داد: در یکی از عملیات ها در زیر آتش سنگین دشمن و شرایط سخت جنگ، زمانی که تعدادی از رزمندگان لشکر امام حسین (ع) دچار سیل شده بودند، دلاوران پرافتخار لشکر 25 کربلا بعد از پیاده روی طولانی، سنگر های صدامیان را یکی پس از دیگری فتح می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی امتیاز شهید چمران بود/دستیابی به فناوری صنعت دفاعی

دشمن شناسی امتیاز شهید چمران بود/دستیابی به فناوری صنعت دفاعی