مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-18سياسي

اکنون به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده ایم


ما به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده ایم که دائماً هم آن را رصد و مراقبت می کنیم و به صورت شبانه روزی دشمنان را هم زیر نظر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از تیپ حضرت امام زمان (عج) شبستر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق شد در روز دوم سفر به تبریز و آذربایجان شرقی، به تیپ حضرت امام زمان (عج) در شبستر بیاییم که جزو تیپ های برتر و موفق نیروی زمینی سپاه از جهت توانمندی زرهی و مکانیزه، تحرک و کارآمدی است.

وی با اشاره به اینکه امتیازی که ارزیابان ما به این تیپ داده اند، عالی بوده، افزود: تیپ حضرت امام زمان (عج) شبستر تیپی بسیار موفق و آماده است که تجربیات بسیار بالایی دارد.

همچنین در کنار این تیپ، واحدهای توپخانه، واحدهای مخابراتی، واحدهای پیاده و همچنین بهداری رزمی و سایر واحدهای قرارگاه عاشورای شمال غرب نیروی زمینی سپاه حضور دارند که شکر خدا، همه آماده دفاع از کشور هستند.

سرلشکر باقری گفت: خدا را شکر می کنیم که نیروی زمینی سپاه روزبه روز در حال پیشرفت بوده و در اوج آمادگی به سر می برد و در زمینه مأموریت های واگذاری در شمال غرب، جنوب شرق و سایر مرزهای کشور، اقدامات برون مرزی و… تجربه های موفقی دارد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده ایم

اکنون به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده ایم