مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-12حوادث

دستگیری باند مافیای قاچاق سوخت در بوشهر


باند مافیای قاچاق سوخت که 9 میلیون و 700 هزار لیتر فرآورده نفتی را قاچاق کرده بود، به دست قانون افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، در راستای برخورد با قاچاق سوخت با انجام کارهای اطلاعاتی یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت را شناسایی کردند.

وی افزود: این باند با استفاده از تعداد 13 دستگاه کامیون سوخت رسان تعداد 306 محموله قاچاق سوخت را با اسناد و بارنامه های جعلی و در پوشش فرآورده های نفتی به میزان 9 میلیون و 700 هزار لیتر از استان های خوزستان و بوشهر به استان هرمزگان به صورت عرضه خارج از شبکه قاچاق کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از هماهنگی های قضایی این باند 6 نفره در عملیات های جداگانه دستگیر شدند، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش سوخت کشف شده 250 میلیارد تومان برآورد شده است.

سردار سوسنی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقیان کالا، سوخت، ارز و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند بنابراین شهروندان به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری کرده و موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند مافیای قاچاق سوخت در بوشهر

دستگیری باند مافیای قاچاق سوخت در بوشهر