مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-02اقتصادي

گاز به 5 روستای دورافتاده ایلام رسید/ گازرسانی به 36 روستا توجیه ندارد


مدیرعامل شرکت گاز استان از رسیدن گاز به روستاهای «ابوغویر»، «چم هندی» و «کعب الحاج» دهلران، «بلوطستان شوهان» ملکشاهی و «داربید کرنی» هلیلان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان از رسیدن گاز به روستاهای ابوغویر ، چم هندی و کعب الحاج دهلران، بلوطستان شوهان ملکشاهی و داربید کرنی هلیلان خبر داد.

محمود کشاورز در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با گازرسانی به این تعداد روستا، بیش از 175 خانوار با جمعیتی بالغ بر 790 نفر از گاز طبیعی برخوردار شده اند و هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 99 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند و تلاش می شود تا پایان امسال پرونده گازرسانی در مناطق روستایی استان نیز بسته شود.

وی با بیان اینکه 26 شهر و 560 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده اند، تصریح کرد: استان 637 روستا دارد که از این تعداد 560 روستا گازدار، 27 روستا در دست اجرا، 14 روستا در برنامه ریزی آتی گازرسانی و 36 روستا به دلیل شرایط خاص از جمله صعب العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام به روستاهای فاقد قابلیت گازرسانی اشاره کرد و افزود: از این تعداد، 11 روستا در آبدانان، یک در روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز به 5 روستای دورافتاده ایلام رسید/ گازرسانی به 36 روستا توجیه ندارد

گاز به 5 روستای دورافتاده ایلام رسید/ گازرسانی به 36 روستا توجیه ندارد