مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-02دانش

سرفصل دروس 9 رشته جدید در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد


رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از طراحی دو رشته جدید در مقطع کارشناسی، سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و چهار رشته جدید در مقطع دکتری در این دانشکده خبر داد و گفت: - رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از طراحی دو رشته جدید در مقطع کارشناسی، سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و چهار رشته جدید در مقطع دکتری در این دانشکده خبر داد و گفت: این رشته ها برای اولین بار در کشور در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم آقازاده، رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: سرفصل های دو رشته جدید مدیریت تجارت و مالیات برای اولین بار توسط دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد و اولین دوره پذیرش دانشجو در این رشته ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در مقطع کارشناسی سه رشته گمرک، بانک و بیمه از مهر ماه 1401 پذیرش دانشجو داشته ایم و در مهر ماه 1402 گروه دوم دانشجویان در این سه رشته پذیرش خواهند شد.

رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با بیان اینکه سرفصل های سه رشته بانکداری، بیمه و مالیات در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در کشور توسط این دانشکده طراحی شده است، افزود: همه این سرفصل ها در دانشگاه تهران تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرفصل دروس 9 رشته جدید در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد

سرفصل دروس 9 رشته جدید در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد