مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-27سياسي

14 جایگاه برای ذبح دام در کلانشهر کرج پیش بینی شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج از پیش بینی 14 جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در شهرستان کرج در روز عید قربان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج، ظهر امروز در جلسه هماهنگی ذبح بهداشتی دام بمناسبت عید قربان، گفت: برای ذبح بهداشتی دام 14 جایگاه در نقاط مختلف شهرستان کرج و شهرهای اقماری توسط شهرداری ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه کنترل ذبح دام در روستاها بر عهده بخشداری ها و دهیاران خواهد بود، افزود: اکیپ های سیاری نیز در محلات فرایند ذبح دام را انجام خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با تاکید بر لزوم نظارت بر قیمت دام در جایگاه ها، افزود: سازمان جهاد کشاورزی قیمت مصوب دام را اعلام می نمایند تا امروز نیز قیمت گوسفند نر از هرکیلو حدود 170 هزار تومان تعیین شده است و تعزیرات حکومتی بصورت میدانی، روز عید قربان برای نظارت بر فرایند عرضه در این مراکز حضور دارند.

وی بیان کرد: درج مشخصات صنوف فروشنده دام در جایگاه ها، رعایت دستورالعمل های بهداشتی دام در حین ذبح، توجه به عدم فروش دام های غیراسمی، صدور فاکتور فروش و جلوگیری از گرانفروشی و کم فروشی با نظارت سازمان استاندارد بر ترازوهای عرضه دام در جایگاه ها، درج قیمت برای خریدارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 جایگاه برای ذبح دام در کلانشهر کرج پیش بینی شده است

14 جایگاه برای ذبح دام در کلانشهر کرج پیش بینی شده است