مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-05سياسي

بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری از اهداف دولت است


بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری از اهداف دولت است و شهرداری و شورای شهر باید بستری فراهم کنند تا مردم خودشان هم بتوانند امور را مدیریت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عسکری روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها در سنندج اظهار کرد: در این دوره خدمات مناسب و بی نظیری به نواحی حاشیه و نواحی منفصل شهری ارائه شده و در واقع شهرداری خدمات خود را به سمت مناطق کمتر برخوردار سوق داده است.

وی افزود: در کنار اقدامات عمرانی، فعالیت های فرهنگی خوبی هم در سطح شهر انجام شده اما این فعالیت ها باید بیشتر شود و همانند بخش عمرانی، جهشی در برنامه های فرهنگی ایجاد شود.

عسکری خاطرنشان کرد: خدمتگزاری بی منت به مردم و بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری جزو اهداف دولت است و شهرداری و شورای شهر یکی از بسترسازان خدمت بی منت هستند و باید بستری فراهم کنند تا مردم خودشان هم بتوانند امور را مدیریت کنند.

وی با تأکید بر پرداخت مطالبات شهرداری از دستگاه های مختلف از جمله راه و شهرسازی گفت: دستگاه هایی که شهرداری از آنان طلب دارد باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا این نهاد خدمات رسان بتوان خدمات مناسبی در سطح شهر ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری از اهداف دولت است

بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری از اهداف دولت است