مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-03دانش

تاخیر دو ماهه در اعلام فراخوان جذب هیات علمی


رییس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به تاخیر دوماهه در اعلام فراخوان جذب هیات علمی گفت: دلیل تاخیر در انتشار فراخوان جذب اعضای هیات علمی به عدم صدور مجوز استخدام برمی گردد.

- محمد خلج امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم گفت: در حال حاضر منتظر صدور مجوز از سوی سازمان امور استخدامی و برنامه بودجه هستیم به محض صدور مجوز مذکور فراخوان جذب دانشگاه های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم درباره اینکه آیا هیات جذب در انتظار مجوز کدهای استخدامی جذب قبل از فراخوان است افزود: سازمان امور استخدامی وعده صدور مجوز مذکور را داده است و ما منتظر صدور مجوز هستیم.

رییس مرکز جذب وزارت علوم پیش از این عنوان کرده بود: امسال تفاوتی که با سال های قبل دارد این است که مرکز نظارت وزارت علوم در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی است تا اگر بشود در فراخوان های جدید جذب اعضای هیات علمی، کدهای استخدامی را قبل از فراخوان اخذ کنند.

وی عنوان کرده بود: به این وسیله وقتی حکم اساتید صادر می شود بلافاصله فرایند استخدامی آنها نیز انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یکی از مشکلاتی که اساتید در فراخوان های جذب با آن مواجه هستند عدم صدور حکم توسط دانشگاه ها به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر دو ماهه در اعلام فراخوان جذب هیات علمی

تاخیر دو ماهه در اعلام فراخوان جذب هیات علمی