مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 18:412023-06-29سياسي

پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) به میزبانی اصفهان برگزار می شود


حسین ربانی رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) اظهار داشت: این رویداد بین المللی با هدف شناسایی دانشمندان جهان اسلام و تقدیر از برترین ها در حوزه های مختلف علوم برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان اصلی جایزه مصطفی(ص) دانشمندانی هستند که در کشورهای اسلامی زندگی می کنند و یا مسلمان و مقیم کشورهای غیر اسلامی هستند که در واقع اختصاص این جایزه به دانشمندان جهان اسلام باعث تمایز آن نسبت به سایر جوایز بین المللی است.

رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان با بیان اینکه به وسیله جایزه مصطفی(ص) و زبان بین الملل می توان به همه اعلام کرد که دین اسلام به علم اهمیت می دهد، گفت: در واقع با توجه به اهمیت علم آموزی و علم در دین اسلام به ویژه در آموزه های نبی مکرم اسلام(ص)، دانشمندانی که در حوزه جهان اسلام فعال هستند و فعالیت های درخور و قابل تقدیری را برای مردم جهان از خود به جای گذاشتند معرفی می شوند.

 معرفی چهره واقعی دین اسلام توسط جایزه مصطفی(ص) از نصف جهان وی ادامه داد: به عبارتی موضوع اهمیت دادن اسلام به علم در دنیا مغفول مانده و در زیر خروارها تبلیغ ضد اسلامی و منفی قرار گرفته که با برگزاری این جایزه مشخص می شود وجه اصلی دین مبین اسلام برپایه عقلانیت و علم است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) به میزبانی اصفهان برگزار می شود

پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) به میزبانی اصفهان برگزار می شود