مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-19سياسي

صلح و سازش در پرونده های قصاص خوزستان 5 برابر افزایش یافته است


رییس کل دادگستری خوزستان از افزایش پنج برابری صلح و سازش در پرونده های قصاص نفس این استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی دهقانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال، تعداد 119 پرونده قصاص نفس به همت اعضای شوراهای حل اختلاف، شیوخ، بزرگان و معتمدین طوایف، صلح یاران و اعضای ستاد صبر منجر به سازش و رضایت اولیای دم شد در حالی که در سه ماهه اول سال گذشته این آمار 20 فقره بود.

وی با اشاره به پویش به- عشق- امام- رئوف- می بخشم ، گفت: خوزستان یکی از استان هایی است که در بحث پویش های مرکز توسعه حل اختلاف به خوبی عمل کرده و نتایج بسیار مطلوبی را به کسب کرده است.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: از ابتدای این پویش که از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا اول محرم امسال ادامه دارد، 142 پرونده قصاص منجر به سازش شده که برخی از آن ها در مرحله اخذ رضایت ثبتی و تکمیل روند اداری است.

دهقانی گفت: از مردم خوزستان انتظار می رود در هنگام بروز اختلافات و دعاوی به قانون اکتفا کرده و از هرگونه رفتار خودسرانه پرهیز کنند و اطمینان داشته باشند که با مراجعه به مراجع قانونی، عدالت بهتر و موثرتری برای آنان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش در پرونده های قصاص خوزستان 5 برابر افزایش یافته است

صلح و سازش در پرونده های قصاص خوزستان 5 برابر افزایش یافته است