مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:402023-06-26سياسي

«حجت الاسلام آشتیانی» عالم دین و دلسوز مردم بود


«حجت الاسلام آشتیانی» فردی عالم و دلسوز مردم بود و و هر کجا خلایی بود حضور می یافت و در عرصه های مختلف خدمات شایسته ای ارائه کرد.

- قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: حجت الاسلام آشتیانی فردی عالم و دلسوز مردم بود و و هر کجا خلایی بود حضور می یافت و در عرصه های مختلف خدمات شایسته ای ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی قمی شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده دوره های هفتم تا نهم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دو جلد از کتاب بحارالانوار علامه مجلسی در خصوص اهمیت علم و عالم است و امروز در مصیبت از درست رفتن یک عالم واقعی دین هستیم.

وی گفت: اگر دین اسلام و ایمان پیروان این دین ما تا به امروز حفظ شده این امر به واسطه حضور علمای دین بوده است که در این مسیر تلاش های بسیاری انجام دادند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: مرحوم آشتیانی یک عالم دین و معلم قرآن بود و در روایات داریم؛ هر کسی عالم دین نیست و نباید به دنبال هر کسی که چنین ادعایی دارد رفت بلکه باید از عالمی پیروی کرد که حرف و عمل او یکی باشد و انسان را از بدی ها به سمت خوبی ها سوق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حجت الاسلام آشتیانی» عالم دین و دلسوز مردم بود

«حجت الاسلام آشتیانی» عالم دین و دلسوز مردم بود