مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 07:002023-07-13حوادث

بسته خبری پلیس در یزد: از دستگیر کیف قاچ تا بازداشت شرور سابقه دار


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت دستاوردهای اخیر پلیس،گفت: مشارکت مردم در کشف جرم و شناسایی مجرمان از جمله حلقه های موثر در افزایش دستاوردهای پلیس برای بالابردن احساس امنیت عمومی است.

- پایان کار موبایل قاپ در اشکذر به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ مهدی گل محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با بیان این که در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در برخی از محله های شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرارگرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 در این راستا اقدامات علمی و تخصصی خود را انجام داده و در نهایت رد پای سارقی را در این سرقت ها به دست آوردند و با هماهنگی قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به سه فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ گل محمدی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی تحویل زندان شد از شهروندان خواست: هرگونه فعالیت غیرقانونی افراد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری مخل نظم و امنیت در یزد   سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در این باره اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس در یزد: از دستگیر کیف قاچ تا بازداشت شرور سابقه دار

بسته خبری پلیس در یزد: از دستگیر کیف قاچ تا بازداشت شرور سابقه دار