مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-21سياسي

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت اهانت به قرآن کریم


مردم دارالمومنین همدان همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه این شهر در محکومیت مجدد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط عناصر خودفروخته و حمایت دولتمردان سوئدی از این اقدام راهپیمایی کردند.

- ایسنا/همدان مردم دارالمومنین همدان همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه این شهر در محکومیت مجدد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط عناصر خودفروخته و حمایت دولتمردان سوئدی از این اقدام راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی روز جمعه _30 تیرماه پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار شد و جمعی از نمازگزاران همدانی به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد اعتراض و آن را محکوم کردند.

نمازگزاران همدانی همچنین خواستار مشارکت یکپارچه و متحد کشورهای جهان اسلام برای محکومیت این اقدام گستاخانه و جرم انگاری اهانت به قرآن کریم شدند.

راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعار؛ خشم، نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند و توهین به مقدسات و هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز درباره توهین مجدد به قرآن کریم در چند هفته اخیر ، گفت: جمهوری اسلامی هرنوع توهین به کتب مقدس را محکوم می کند و ادیان توحیدی و ابراهیمی در نظر اسلامی محترم هستند و توهین به هر کدام از کتاب های مقدس مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت اهانت به قرآن کریم

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت اهانت به قرآن کریم