مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-18سياسي

اسلام پناه: هزار قطعه خودرویی مشمول استاندارد اجباری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی استاندارد ایران، «مهدی اسلام پناه» در گفت وگویی درباره استاندارد اجباری قطعات خودرو افزود: - رییس سازمان ملی استاندارد گفت: مطابق هدفگذاری انجام شده، تا پایان سال 1402 تعداد استاندارد های اجباری برای قطعات خودرو به یک هزار می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی اسلام پناه در گفت وگویی درباره استاندارد اجباری قطعات خودرو افزود: زمانی که کار تعیین استاندارد اجباری برای قطعات خودرو را شروع کردیم کمتر از 54 قطعه استانداردسازی شده بود، در حالی که خودرو متشکل از چند هزار قطعه است.

دبیر شورای عالی استاندارد گفت: هدفگذاری شده تا پایان سال 1402 تعداد استاندارد های اجباری برای قطعات خودرو را به یک هزار برسانیم؛ البته این کار ساده ای نیست و پشتوانه علمی و فناورانه می خواهد که عزم ما برای انجام این کار جزم است.

اسلام پناه درباره استاندارد های اجباری 85 گانه خودرو، گفت: این استاندارد ها جزو استاندارد های ایمنی و عملکردی است که طبق دستور رییس جمهور و قانون باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه کیفیت خودرو های داخلی باید بالا برود و این خواست و حق مردم است، ادامه داد: اگر این مسیر در سال های گذشته پیموده می شد، شاهد مسائل و مشکلات کنونی در صنعت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام پناه: هزار قطعه خودرویی مشمول استاندارد اجباری می شود

اسلام پناه: هزار قطعه خودرویی مشمول استاندارد اجباری می شود