مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-28اقتصادي

تجهیز 100 درصدی چاه های کشاورزی فارس به کنتور هوشمند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: نصب کنتورهای هوشمند یکی از راهکارهای مدیریت مصرف برق است که تمامی چاه های کشاورزی در محدوده این شرکت به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا کریمی فرد صبح چهار شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این شرکت در حال حاضر به حدود 30 هزار مشترک کشاورزی خدمات ارائه می نماید که حدود 24 هزار و 700 اشتراک مربوط به چاه آب کشاورزی است.

کریمی فرد، کنتورهای هوشمند را راهی برای پایش میزان مصرف و مدیریت هوشمند مشترکان عنوان کرد و بیان داشت: برای بیش از 92 درصد از مشترکان دیماندی و همچنین 100 درصد از مشترکان کشاورزی این کنتورها نصب و راه اندازی شده و در آینده نزدیک کنتورهای هوشمند برای همه مشترکان نصب خواهد شد تا امکان مدیریت بار و قرائت از راه دور مشترکان محقق شود.

این مقام مسئول، نصب کنتورهای هوشمند را از جمله اقدامات مؤثر در اصلاح رفتار مشترکان پرمصرف و کنترل بار شبکه برق دانست و گفت: قرائت و کنترل پذیری انشعاب هایی که کنتور آنها هوشمند است بدون نیاز به مراجعه به محل و به صورت آنلاین قابل انجام است که این موضوع سبب ارتقای بهره وری و افزایش سرعت و دقت می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح های تشویقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 100 درصدی چاه های کشاورزی فارس به کنتور هوشمند

تجهیز 100 درصدی چاه های کشاورزی فارس به کنتور هوشمند