مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-11اجتماعي

دمای هوای گلستان خنک می شود


کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به نفوذ جریانات شمالی از عصر امروز در استان گفت: افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید از اثرات این سامانه است.

- مهدیه اصحابی صبح سه شنبه 20 تیرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی پیش بینی می شود امروز نیز هوای گرم در استان تداوم داشته و بیشینه دما در مناطق شرقی استان به حدود 45 درجه برسد و طی این مدت وقوع پدیده گرد و غبار در مناطق مستعد به ویژه مناطق شمالی استان نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه پایداری هوا تا ظهر امروز ادامه دارد اما به تدریج از عصر امرو دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت، گفت: به واسطه نفوذ جریانات شمالی شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید از عصر امروز سه شنبه در استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گلستان بیان کرد: اوج فعالیت این سامانه به لحاظ بارشی و کاهش دما در روز چهارشنبه خواهد بود اما انتظار نداریم همه بخش های استان بارش های خوب و مؤثری داشته باشند و تنها در بخش هایی از مناطق کوهپایه ای و کوهستانی احتمال بارش وجود دارد.

اصحابی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه تا پایه هفته ادامه خواهد داشت، تصریح گرد: از روز پنجشنبه از شدت فعالیت سامانه کاسته شده و غالباً ناپایداری ها تنها به صورت رشد ابر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای گلستان خنک می شود

دمای هوای گلستان خنک می شود