مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-08فرهنگي

برگزاری یازدهمین محفل طنز «سنگ پا» در قزوین


یازدهمین محفل طنز «سنگ پا» با حضور «ناصر فیض» و «داود امیریان» روز یکشنبه 18 تیر ماه سال جاری ساعت 10 صبح با حضور بالغ بر 500 سرباز در قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قزوین یازدهمین محفل طنز سنگ پا با حضور ناصر فیض و داود امیریان روز یکشنبه 18 تیر ماه سال جاری ساعت 10 صبح با حضور بالغ بر 500 سرباز در قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین برگزار خواهد شد.

یازدهمین محفل طنز سنگ پا با محوریت از سربازی بگو با حضور ناصر فیض و داود امیریان از چهره های طنزپرداز کشور و نیز شعرا و طنزپردازن استان قزوین برگزار خواهد شد.

شعرخوانی ناصر فیض، داستان خوانی داود امیریان، رونمایی از 2 کتاب شعر و داستان طنز، پخش کلیپ طنز با موضوع سربازی تولیده شده در حوزه هنری قزوین، استندآپ کمدی سربازها، اجرای موسیقی همراه با خواننده قزوینی از برنامه های این مراسم خواهد بود.

بنا بر این خبر محفل سنگ پا روز یکشنبه 18 تیر ماه سال جاری ساعت 10 صبح با حضور بالغ بر 500 سرباز در قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محفل طنز سنگ پا در قزوین با دعوت از شاعران و هنرمندان تلاش می کند تا با نوعی نقد اجتماعی با استفاده از عنصر طنز، کژتابی های اجتماعی را به تصویر کشیده و مردم و مسئولین را به اصلاح وضع موجود دعوت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین محفل طنز «سنگ پا» در قزوین

برگزاری یازدهمین محفل طنز «سنگ پا» در قزوین