مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-28سياسي

ضرورت حادثه هفتم تیر شناخت دشمن است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه ضرورت حادثه هفتم تیر شناخت دشمن است، گفت: شهید بهشتی با کسی دعوای شخصی نداشت اما خار چشم دشمنان اسلام بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی در مصلی امام خمینی رشت با اشاره به فضای تبلیغاتی مسموم علیه شهید بهشتی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تمامی مکاتب غربی و ارزش های انسانی و حقوق بشری و سیاسی و اخلاقی و روابط ملل دنیای غرب را به چالش و تهدید کشاند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه شهادت دکتر بهشتی رویارویی جبهه انقلاب با جبهه غرب است، افزود: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد که می شود در برابر فرهنگ غرب و لیبرال دموکراسی و سوسیالیست شرق، نظام مبتنی بر احکام اسلامی را عینیت بخشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی به همه فهماند جنگ بین غرب و شرق واقعی نیست بلکه جنگ واقعی بین سلطه گران و اسلام است و ایران با رهبری امام خمینی و یارانش همچون شهید بهشتی به کانون مبارزه با سلطه گران تبدیل شد.

ادیانی با اشاره به اینکه ضرورت حادثه هفتم تیر این است که باید دشمن را شناخت تصریح کرد: شهید بهشتی با کسی دعوای شخصی نداشت اما خار چشم دشمنان اسلام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حادثه هفتم تیر شناخت دشمن است

ضرورت حادثه هفتم تیر شناخت دشمن است