مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-12سياسي

تاریکی شهر کرمان زیر سایه سکوت سنگین مسوولان


خبرگزاری فارس گلایه مردم به تاریکی شهر را از سوم تیرماه از طریق روابط عمومی شرکت برق منطقه ای کرمان پیگیری و مدیرعامل این مجموعه را مطلع کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، تاریکی شهر کرمان و نبود دید کافی مدتی است موجب گلایه شهروندان شده و این منطقه را به بهشت دزدان تبدیل کرده است.

یکی از شهروندان کرمانی با انتقاد شدید از این وضعیت، گفت: وقتی مغازه ها می بندند، شهر آنقدر تاریک می شود که اگر بخواهیم از پیاده رو استفاده کنیم باید چراغ قوه تلفن همراه خودمان را روشن کنیم.

دیگر شهروند کرمانی نیز عنوان کرد: این وضعیت در شان مردم کرمان نیست، گاهی پایمان در چاله چوله های شهر می پیچد و روی زمین می افتیم، فقط عابران پیاده نیستند، متاسفانه تصادفات هم زیاد شده است.

شهروندی نیز تاریکی شهر را فرصتی طلایی برای دزدان دانست و ابراز داشت: در برخی محله های کرمان معتادان می نشینند، مواد مصرف می کنند و طرح دزدی سیم های برق مردم را می ریزند.

شهروند دیگری نیز با تاکید بر اینکه تاریکی شهر را می بینیم و مدتی است اعتراض مردم را در این زمینه از رسانه ها می شنویم، ابراز داشت: خوب است مسوولان امر پاسخ قانع کننده ای برای این موضوع داشته باشند، چرا آنها مدت هاست صدای مردم را نمی شنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریکی شهر کرمان زیر سایه سکوت سنگین مسوولان

تاریکی شهر کرمان زیر سایه سکوت سنگین مسوولان