مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-01اقتصادي

اجرای 6 پروژه عمرانی در شهرستان بروجن با 19 میلیارد تومان اعتبار


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 6 پروژه استانی با اعتبار بیش از 19 میلیارد تومان از اعتبارات سال 1401 در شهرستان بروجن در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی گفت: 6 پروژه استانی با اعتبار بیش از 19 میلیارد تومان از اعتبارات سال 1401 در شهرستان بروجن در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرهنگسرای گندمان، پزشک قانونی بروجن، مصلای بروجن، مصلای بلداجی، فرهنگسرای فرادنبه و بازنگری طرح جامع بروجن طرح هایی است که در سال گذشته مجموعا 19 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار داشتند که از این مبلغ، 17 میلیارد و 700 میلیون تومان معادل 91.

67 درصد تخصیص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل محور شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان یک پروژه مهم و ملی در شهرستان است، افزود: قسمت های ورودی و خروجی سفیددشت و فرادنبه در مسیر شهرکرد ـ بروجن نیمه تمام باقی مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته و رفع معارض، تا 2 هفته آینده آسفالت و آماده بهره برداری خواهد شد.

مقصودی اضافه کرد: محور بروجن ـ لردگان به لحاظ وسعت طرح از نظر اعتبار مشکلاتی دارد، در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری مقرر شد برای تکمیل این پروژه 430 میلیارد تومان به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 پروژه عمرانی در شهرستان بروجن با 19 میلیارد تومان اعتبار

اجرای 6 پروژه عمرانی در شهرستان بروجن با 19 میلیارد تومان اعتبار