مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-06اجتماعي

ثبت نام سرویس مدارس سال جاری در اردبیل از طریق سامانه الکترونیکی انجام شود


فرماندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل بر راه اندازی سامانه ثبت نام سرویس مدارس در شهرستان اردبیل تاکید کرد و گفت: این امر در راستای برطرف کردن دغدغه خانواده ها در حوزه سرویس مدارس بسیار موثر است که باید هر چه زودتر اجرایی شود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل بر راه اندازی سامانه ثبت نام سرویس مدارس در شهرستان اردبیل تاکید کرد و گفت: این امر در راستای برطرف کردن دغدغه خانواده ها در حوزه سرویس مدارس بسیار موثر است که باید هر چه زودتر اجرایی شود.

سید محمد اعتماد اعجازی 15 تیر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل گفت: نیاز است از ظرفیت کانون های پرورشی کودکان، اداره ورزش وجوانان و کانون های مساجد در حوزه آموزش و پرورش و اوقات فراغت دانش آموزان استفاده شود که این امر بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: انتظار می رود از ظرفیت معلمان توانمند در تمام مدارس شهرستان خصوصا در مناطق کمتر برخوردار استفاده شود که اجرای عدالت آموزشی مبنای کار قرار گیرد.

مشاور استاندار و فرماندار اردبیل بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان اولویت اساسی است که این امر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان موثر است و در این راستا همکاری های مشترک بین ستاد اقامه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سرویس مدارس سال جاری در اردبیل از طریق سامانه الکترونیکی انجام شود

ثبت نام سرویس مدارس سال جاری در اردبیل از طریق سامانه الکترونیکی انجام شود