مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-22سياسي

عاشقانه های یک همسر شهید که زود ته کشید


سن دخترک دو ماه و نیم بیش نبود که شخصی پاکت نامه مادرش را که برای پدر به جبهه فرستاده بود، به حیاط خانه انداخت و بدون هیچ توضیحی رفت.

دیگر هیچ خبری از پدر نشد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی: سال هاست فعالان قرآنی کشور به نمایندگی از جامعه قرآنی، به دیدار خانواده های شهدا می روند.

هدف از این دیدارهای هفتگی، زنده کردن نام و یاد شهدای قرآنی است ولی به آن محدود نمی شود؛ چرا که در این دیدارها تلاش می شود سبک زندگی و بصیرت فکری شهدای قرآنی به مردم به خصوص قاریان و حافظان جوان و نوجوان قرآنی معرفی شود تا بتوان از آن ها الگو گرفت.

این تیم چند نفره این هفته با حضور رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران، سیدمحمد کرمانی، محمد آزاد و محمد مکری، قاری و فعالان قرآنی مهمان خانه خدیجه سلطان مقصودی همسر شهید داریوش اصل جوادیان باشیز قاری قرآن و مداح اهل بیت (ع) بودند.

خانه ای که در عین سادگی، تزیینات ظریفی با سلیقه زنانه بر در و دیوار آن دیده می شد که سلیقه و ظرافت بانوی خانه را به روشنی بازتاب می داد.

در ادامه برشی از زندگی نامه این شهید قرآنی را می خوانیم.

اسم داریوش را دوست نداشت سوم مردادماه سال 1339 خداوند فرزندی به خانواده اصل جوادیان هدیه داد که نام او را داریوش گذاشتند؛ اما داریوش این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانه های یک همسر شهید که زود ته کشید

عاشقانه های یک همسر شهید که زود ته کشید