مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-03اقتصادي

وزارت اقتصاد: تخلف احتمالی در مورد افزایش قیمت خوراک بررسی می شود


طبق دستور رییس جمهور، موضوع افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم در حال بررسی است و دولت اطمینان داده که با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در مورد افزایش نرخ خوراک پتروشیمی، اعلام کرد: در جلسه چهارشنبه گذشته هیأت دولت، رییس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری مأموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.

در همین حال بر اساس اعلام مدیر نظارت بر بورس ها سازمان بورس و اوراق بهادار، در چارچوب نظارت معمول و طبق رویه های نظارتی، از تاریخ 17 اردیبهشت ماه تاکنون، چندین پرونده معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی، پیش دستی در معاملات و سوءاستفاده مربوط به اشخاص حقوقی، شناسایی شده و در جریان رسیدگی است.

با توجه به ابلاغیه اخیر معاون اول رییس جمهور و افزایش ظن معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی حوالی تاریخ مورد اشاره، پس از استعلام و دریافت اسامی مطلعان از تصمیم نرخ خوراک و اشخاص تحت تکفل آن ها به عنوان دارندگان اطلاعات نهانی، در بازه زمانی فوق معاملات اشخاص معرفی شده بررسی و در صورت مشاهده کوچک تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد: تخلف احتمالی در مورد افزایش قیمت خوراک بررسی می شود

وزارت اقتصاد: تخلف احتمالی در مورد افزایش قیمت خوراک بررسی می شود