مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-19اجتماعي

افتتاح مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز/غربالگری اضطراب بیش از 7000 هزار کودک در فارس


در چهارمین روز از هفته بهزیستی، مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز و کانون روانشناسان فارس به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس در چهارمین روز از هفته بهزیستی، مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز و کانون روانشناسان فارس به افتتاح و بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی فارس چهارشنبه 28 تیرماه در آیین افتتاح مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز و کانون روانشناسان فارس بیان کرد: تاکنون بهزیستی فارس خدمات مشاوره رایگان را با خط تلفن 1480 به هم استانی ها ارائه می داد و در سال گذشته بیش از 134 هزار تماس موفق با این خط برقرار شده است.

محمدرضا هوشیار گفت: امروز نیز به مناسبت هفته بهزیستی مرکز مشاوره دولتی حضوری غرب شیراز برای ارائه خدمات مشاوره حضوری با تعرفه دولتی به هم شهریان افتتاح شد.

او در ادامه افزود: در راستای شناسایی زودرس اختلالات دوران کودکی، در سال گذشته با اجرای طرح غربالگری اضطراب توسط بهزیستی فارس بیش از 7هزار کودک در رده سنی 5 تا 6 سال توسط بهزیستی غربالگری اضطراب شده اند و از این تعداد 1800 کودک مشکوک به اختلال اضطراب به روانشناسان و مشاوران ارجاع داده شدند.

مدیرکل بهزیستی فارس ضمن اشاره به افتتاح کانون روانشناسان برای اولین بار در استان نیز عنوان کرد: در مرکز مشاوره و روانشناختی حضوری دولتی غرب شیراز، خدمات روانشناختی در حوزه های زوجین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز/غربالگری اضطراب بیش از 7000 هزار کودک در فارس

افتتاح مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز/غربالگری اضطراب بیش از 7000 هزار کودک در فارس