مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-04سياسي

رسیدگی به مشکلات و درخواست های 180 نفر در دادگستری استان تهران


صبح امروز و با هدف گره گشایی از امورات مراجعین دستگاه قضایی 180 نفر از شهروندان با رییس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران ملاقات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) در دیدار اخیر مسئولان و کارکنان قوه قضاییه و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر تکریم ارباب رجوع و پاسخ دهی مناسب به مردم خبر داد و گفت: برای هماهنگ سازی و انسجام در برگزاری مناسب برنامه های ملاقات مردمی در سراسر استان تهران به تمامی مدیران واحدهای قضایی ابلاغ شده است تا روزهای چهارشنبه هر هفته را به دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص دهند.

القاصی افزود: برای اجرای مناسب برنامه های ملاقات مردمی به معاون قضایی در امور ارتباطات، ملاقات مردمی و حفظ حقوق شهروندی مأموریت داده شده تا ضمن اخذ گزارش مستمر از اجرای برنامه های ملاقات مردمی در روزهای چهارشنبه، بر این موضوع نظارت لازم را داشته باشند.

در جهت تأکیدات رییس دستگاه قضا برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، رییس کل دادگستری استان تهران به همراه معاونین خود در برنامه ملاقات مردمی دادگستری استان تهران حضور یافتند و به مدت 3 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع حضرت امام خمینی (ره)، به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 180 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات و درخواست های 180 نفر در دادگستری استان تهران

رسیدگی به مشکلات و درخواست های 180 نفر در دادگستری استان تهران