مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-26سياسي

فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان را رسالت همگانی دانست و افزود: - شهردار منطقه13 از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت جایگاه خانواده با هدف فرهنگسازی ازدواج آسان در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان را رسالت همگانی دانست و افزود: فراهم کردن بستر های ازدواج مقدمه حل مشکل جمعیت است و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 نیز با اجرای ویژه برنامه های سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برای تحقق این امر خداپسندانه در محله های منطقه13 پیشگام شده است.

او ادامه داد: یکی از ویژه برنامه ها در فرهنگسرای امید با مشارکت شهرداری منطقه13 برگزار و در قالب آن مراسم عقد دو زوج، دف زنی، سخنرانی با موضوع مهارت های ایجاد صمیمیت بین همسران و مسابقه اجرایی شد.

علی احمدی تصریح کرد: همایش دیگری نیز با موضوع تحکیم خانواده به همت اداره بانوان در سالن کوثر برگزار شد و حدود 200 زوج در این همایش شرکت کرده و با مهارت های روابط سالم و سازنده آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان در منطقه 13

فرهنگسازی و ترویج ازدواج آسان در منطقه 13