مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-16ورزشي

دانشگاه بوعلی سینا میزبان المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر


چهارمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مردادماه به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا با حضور نزدیک به 100 دانشگاه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: چهارمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مردادماه به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا با حضور نزدیک به 100 دانشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر حسین رضوان به عنوان سرپرست المپیاد یکشنبه 25 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر هم سو و هم راستا با کنگره 8000 شهید استان همدان است و دانشگاه بوعلی سینا از استان همدان افتخار میزبانی چهارمین دوره را دارد.

وی با بیان اینکه این المپیاد یکی از مهمترین المپیادهایی است که وزارت علوم برای دانشجویان تدارک دیده است و تلاش کرده ایم در سطح بسیار بالایی برگزار شود، افزود: از بین 8000 شهید استان، 152 دانشجوی شهید داریم که سعی می کنیم در این المپیاد یاد و خاطر ارزشمند آنها را حفظ کنیم.

رییس دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: در 9 رشته ورزشی فوتسال، فوتبال، والیبال، بسکتبال سه نفره، هفت سنگ، تنیس روی میز، شنا، دومیدانی و آمادگی جسمانی در دو گروه دختران و پسران المپیاد ورزشی فعالیت خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بوعلی سینا میزبان المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

دانشگاه بوعلی سینا میزبان المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر