مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-22اقتصادي

تلاش دولت برای افتتاح پروژه نیمه تمام اتصال سمنان به مازندران


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از تلاش دولت برای افتتاح پروژه سال ها بر زمین مانده اتصال سمنان به مازندران از جاده خطیرکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، وحید صداقت، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از احداث پل دهانه 20 متری و تکمیل محور روستایی شهمیرزاد- چاشم و خطیرکوه- دوآب خبر داد و افزود: در فاز اول این پروژه، عملیات احداث کوله ها و دیواره های هدایت سیلاب به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: دیوارهای هدایت به سازه هایی گفته می شود که برای جلوگیری یا کاهش آب شستگی و همچنین یکنواخت کردن توزیع جریان در مقطع پل احداث می شود و این دیوارها نقش عمده ای در اصلاح الگوی جریان در مقاطع پل مخصوصاً در حالتی که جریان به صورت نامتقارن به پل نزدیک می شود، دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: در فاز دوم این پروژه، نصب عرشه پل، دیواره های اتصال پل به محور اصلی و پی کنی توسط پیمانکار آغاز شده و در حال انجام است.

صداقت گفت: تخصیص اعتبار این پروژه از محل منابع ملی و استانی بوده است و مبلغی بالغ بر 150 میلیارد ریال را در برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت برای افتتاح پروژه نیمه تمام اتصال سمنان به مازندران

تلاش دولت برای افتتاح پروژه نیمه تمام اتصال سمنان به مازندران