مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-04سياسي

قم آمادگی خدمت رسانی به زائران اربعین در نجف و کربلا را دارد


استاندار قم در نشست مشترک با معاون استاندار و جمعی از مدیران نجف اشرف، گفت: استان قم آمادگی برپایی موکب های خدمت رسانی در استان نجف همزمان با ایام اربعین حسینی را دارد.

- ایسنا/قم استاندار قم در نشست مشترک با معاون استاندار و جمعی از مدیران نجف اشرف، گفت: استان قم آمادگی برپایی موکب های خدمت رسانی در استان نجف همزمان با ایام اربعین حسینی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، نشست مشترک سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم با هاشم الگرعاوی معاون استاندار نجف کشور عراق، عدی عبدالصاحب طویرالخالدی شهردار نجف و هیئت همراه در دفتر امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

استاندار قم در این نشست ضمن خوشامدگویی به مهمانان کشور عراق در قم، عنوان کرد: افتخارمان این است که در کنار مضجع شریف فاطمه معصومه (س) هستیم که به اعتبار کلام بزرگان دینی مان، زیارت ایشان در قم ثواب زیارت حرم مطهر حضرت زهرا (س) را دارد و به برکت بانوی کرامت سالانه میزبان 20 میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی در شهر مقدس قم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم آمادگی خدمت رسانی به زائران اربعین در نجف و کربلا را دارد

قم آمادگی خدمت رسانی به زائران اربعین در نجف و کربلا را دارد