مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-03سياسي

3000 هزار قطعه زمین در شهر یزد سند رسمی ندارد


رییس کمیسیون نظارت شورای شهر یزد با بیان برای ساماندهی ساخت و سازهای قانونی زمین های فاقد سند رسمی طرح گواهی موقت مالکیت رسمی پیشنهاد شده و در حال فرایند اخذ مجوز های لازم است، - ایسنا/یزد رییس کمیسیون نظارت شورای شهر یزد با بیان برای ساماندهی ساخت و سازهای قانونی زمین های فاقد سند رسمی طرح گواهی موقت مالکیت رسمی پیشنهاد شده و در حال فرایند اخذ مجوز های لازم است، گفت: سه هزار قطعه زمین در شهر یزد سند رسمی ندارد و ساخت و ساز آنها قانونی نیست.

محمدمهدی نیکونژاد پیش از ظهر امروز دوشنبه 12 تیرماه در نشست خبری روسای کمیسیون های گردشگری، نظارت، فرهنگی و خانواده، که در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد با تاکید بر این که یکی از عمده ترین فعالیت های شورا نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری است، افزود: علاوه بر آن هر عضو شورا مسئولیت نظارت بر بخشی از شهرداری را بر عهده دارد.

رییس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر افزود: در حوزه مسائل نظارت و بازرسی، تا پایان سال گذشته 353 مصوبه در شورا ثبت شده است که بخشی از این مصوبات لوایح شهرداری، بخشی مکاتبات سایر دستگاه های اجرایی و بخشی از هم مطالبات مردمی بوده است.

وی افزود: انجام یک سری بازدیدهای میدانی محسوس و نامحسوس از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار این کمیسیون تخصصی پ است و همچنین نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 هزار قطعه زمین در شهر یزد سند رسمی ندارد

3000 هزار قطعه زمین در شهر یزد سند رسمی ندارد