مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-03سياسي

امیر دریادار سیاری:با وجود تحریم ها در همه زمینه ها پیشرفت کرده ایم


ایران اسلامی با وجود تحریم ها در همه زمینه ها رشد داشته و به همت نخبگان و جوانان ایرانی به دستاوردهای زیادی رسیده ایم.

- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم ها در همه زمینه ها رشد داشته و به همت نخبگان و جوانان ایرانی به دستاوردهای زیادی رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در پنجمین همایش حقوق و قوانین ارتش که در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، با اشاره به نقش نیروی انسانی در ارتقاء جایگاه سازمان، اظهار کرد: نیروی انسانی باکیفیت می تواند موجب رشد و تعالی سازمان شود.

امیر دریادار سیاری در ادامه به فشارها و تحریم های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با وجود فشارها و تحریم ها در همه زمینه ها رشد داشته است و به همت نخبگان و جوانان ایرانی به دستاوردهای زیادی رسیده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ما برای آموزش و ارتقاء نیروی انسانی در ارتش، برنامه های مختلفی در نظر گرفتیم، تأکید کرد: هر سازمان جایگاهی دارد و باید حتماً در جامعه قداست آن حفظ شود.

وی با بیان اینکه صیانت از نیروی انسانی و سازمان در ابعاد مختلف به ویژه بعد حقوقی می تواند در جهت رسیدن به اهداف، ما را کمک کند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دریادار سیاری:با وجود تحریم ها در همه زمینه ها پیشرفت کرده ایم

امیر دریادار سیاری:با وجود تحریم ها در همه زمینه ها پیشرفت کرده ایم