مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-11سياسي

میزگرد تخصصی بین المللی عفاف و حجاب


دبیر هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب میزگرد تخصصی بین المللی «زن، زندگی، آزادگی» با حضور سخنرانان بین المللی در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل- دبیر هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب میزگرد تخصصی بین المللی زن، زندگی، آزادگی با حضور سخنرانان بین المللی در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پویا حاجی وند با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: میزگرد تخصصی بین المللی زن، زندگی، آزادگی در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و همچنین با هدف تبیین و بررسی مسائل مختلف اجتماعی مربوط به حوزه زنان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور سخنرانان و فعالان فرهنگی بین المللی در هفته عفاف و حجاب در استان اردبیل خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته توسط هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل در هفته عفاف و حجاب سخنرانان و فعالان فرهنگی بین المللی از کشورهای ایران، برزیل، روسیه، ترکیه و گرجستان در استان اردبیل حضور خواهند داشت که برنامه های مختلفی با همکاری نهادها، ارگان ها و مجموعه های فرهنگی مرتبط اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد تخصصی بین المللی عفاف و حجاب

میزگرد تخصصی بین المللی عفاف و حجاب