مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-22سياسي

کشورهای مختلف برای بهبود روابط با ایران از یکدیگر سبقت می گیرند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: کشورهای مختلف اعم از همسایگان و اروپایی ها برای بهبود روابط با ایران از یکدیگر سبقت می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب وی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ایام پرخیر و برکت دهه اول ماه ذی الحجه و آیه 142 سوره اعراف گفت: آنچه در ماجرای غیبت حضرت موسی (ع) و تأخیر در برگشت از کوه طور اتفاق افتاد که در واقع فتنه سامری در صدد انشقاق جامعه آن روز بود، پاسخ جناب هارون به برادرش حکایت از لزوم حفظ وحدت و پرهیز از دوقطبی سازی در جامعه دارد.

آنجا که پس از اعتراض حضرت موسی طبق آیه 94 سوره طه وی عرض کرد من بیم آن را داشتم که بگویی تو در میان بنی اسراییل تفرقه انداختی.

وی در نتیجه ماجرای حضرت موسی و جناب هارون به تحرکات دشمنان داخلی و خارجی در انشقاق و تفرقه افکنی در جامعه و بی اعتمادی به نظام اشاره و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در فتنه 88 فرمودند که بزرگترین گناه فتنه گران آن بود که می خواستند جامعه را به دو قطب در مقابل یکدیگر تبدیل کنند و مردم را نسبت به نظام بی اعتماد سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مختلف برای بهبود روابط با ایران از یکدیگر سبقت می گیرند

کشورهای مختلف برای بهبود روابط با ایران از یکدیگر سبقت می گیرند