مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-05سياسي

رسانه ها باعث نزدیکی مسلمانان و از بین رفتن شکاف های فکری می شوند


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ها در جهان اسلام گفت: رسانه ها می توانند شکاف های فکری و اجتماعی را میان مسلمانان زدوده و باعث تقریب هر چه بیشتر آنها شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در همایش نقش رسانه ها در تحکیم وحدت اسلامی در جهان اسلام که در مکه مکرمه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: براساس آیات قرآن وحدت امت سبب مصونیت دین، تایید الهی و نصرت است و نعمتی است که هیچ مسئله ای با آن برابری نمی کند.

قرآن کریم حفظ وحدت و پیشگیری از هرگونه تفرفه را فلسفه تشریع دین و بعثت پیامبران معرفی کرده و مسلمانان را از تفرقه اینگونه برحذر می دارد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب راهکار وحدت را هوشیاری در برابر توطئه های تفرقه انگیز دشمن و ایجاد نهضتی درونی در برابر این توطئه ها می داند، گفت: ایشان می فرمایند: در آنجایی که بهانه اختلاف هست و دشمن می تواند آنجا مستمسکی برای اختلاف درست کند، بیشتر مواظب باشید.

در مساله مذهب و اختلافات مذهبی که قرن های متمادی دشمنان از آن سوء استفاده کردند بیشتر باید مواظب باشید؛ هم شیعه باید مواظب باشد و هم سنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باعث نزدیکی مسلمانان و از بین رفتن شکاف های فکری می شوند

رسانه ها باعث نزدیکی مسلمانان و از بین رفتن شکاف های فکری می شوند