مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12سياسي

تاکید غریب آبادی بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده های قربانیان ترور


معاون امور بین الملل قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده های قربانیان ترور و جانبازان سلاح های شیمیایی در عرصه بین المللی تاکید کرد.

- معاون امور بین الملل قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده های قربانیان ترور و جانبازان سلاح های شیمیایی در عرصه بین المللی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در نشست هم اندیشی دبیران تشکل های بانوان شاهد، ایثارگر و مصدومین شیمیایی که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی سلاح های شیمیایی در جهان است ، گفت: بر اثر به کارگیری سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران بیش از 13 هزار نفر شهید و بیش از 100 هزار نفر مجروح و مصدوم شدند که در حال حاضر برخی از جانبازان شیمیایی ما به صورت روزانه به شهادت می رسند.

وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه به تصویر کشیدن جنایات علیه قربانیان سلاح های شیمیایی انجام شده است و بخش اعظم این تلاش ها حاصل فعالیت های تشکل های مردمی است؛ بر این اساس، در تهران موزه صلح راه اندازی شد که محل بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است و هیئت های متعددی از آن بازدید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید غریب آبادی بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده های قربانیان ترور

تاکید غریب آبادی بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده های قربانیان ترور