مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-30سياسي

گروسی: آژانس به دنبال افزایش ظرفیت های نظارتی در ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه «فرانس 24» تصریح کرد که آژانس از هر گفت وگویی که به تنش زدایی در موضوع هسته ای ایران شود، - مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح کرد که در گفتگو با مقا م های ایران درخواست کرده که اجازه دهند که ظرفیت های آژانس در ایران افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه فرانس 24 تصریح کرد که آژانس از هر گفت وگویی که به تنش زدایی در موضوع هسته ای ایران شود، استقبال می کند.

وی تصریح کرد که در گفتگو هایی که با مقام های ایرانی داشته، درخواست کرده که تهران، ظرفیت های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران را افزایش دهد.

مجری شبکه فرانس 24 در سؤالی به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر گروسی که در آن گفته بود که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران ظرف سه ماه، افزایش بیش از یک چهارمی داشته است اشاره کرد و گفت که به نظر می رسد که مذاکرات ایران و آ ژانس نتیجه این نداشته است.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به این سؤال گفت: من با این قضاوت تند و سخت گیرانه شما که این گفتگو ها کارساز نبوده موافق نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: آژانس به دنبال افزایش ظرفیت های نظارتی در ایران است

گروسی: آژانس به دنبال افزایش ظرفیت های نظارتی در ایران است