مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:342023-07-12سياسي

مراسم های محرم و صفر با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد


باید امکانات را برای ظهور امام زمان (ع) فراهم کنیم و برگزاری مراسم های عزاداری محرم و صفر باید با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد.

- قم- رییس قرارگاه عمار گفت: باید امکانات را برای ظهور امام زمان (ع) فراهم کنیم و برگزاری مراسم های عزاداری محرم و صفر باید با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید شاخص بسیج مداحان کشور در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با حضور مداحان، شاعران آیینی، مسئولین هیئت های مذهبی و خانواده های معظم شهدا برگزار شد اظهار داشت: آمریکایی ها تجهیزات خوبی دارد اما اینکه هواپیماهای آمریکایی در برابر ایران زمین گیر می شوند، علت آن هویت دینی خلبانان ما است که وقتی سوار بر هواپیما می شوند از خداوند و ائمه اطهار (ع) استمداد می طلبند.

رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز باید آخرین فریاد امام حسین (ع) در روز عاشورا را به گوش همگان برسانیم افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) برای شخص خود طلب یاری نکرد، بلکه برای امامت یاری خواست و امام به عنوان یک شخص، خودش ایثارگر است اما برای ماندگاری مقام امت باید دیگران به میدان بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم های محرم و صفر با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد

مراسم های محرم و صفر با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد