مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-30سياسي

زیرسوال بردن خدمات انقلاب اسلامی بی تقوایی سیاسی است


امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه اختلاف افکنی میان نیروهای انقلابی متاسفانه در اغتشاشات اخیر رقم خورد که باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم، - ایسنا/مازندران امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه اختلاف افکنی میان نیروهای انقلابی متاسفانه در اغتشاشات اخیر رقم خورد که باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم، گفت: برخی سعی دارند خدمات 43 ساله انقلاب اسلامی را زیرسوال ببرند و این کار یک مدل بی تقوایی سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری در خطبه سیاسی نماز جمعه ساری در نهم تیرماه در جمع نمازگزاران طبق آیه 119 سوره توبه، خود و مخاطبان را به تقوا الهی دعوت کرد.

وی به حمله وحشیانه ارتش آمریکا در سال 1367 به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این روز را به عنوان حقوق بشر آمریکایی مطرح کردند اما این تاریخ دارای 3 مولفه است که این در همه دولت های آمریکا حاکم است.

نصوری با اشاره به ادعای حقوق بشر توسط دولت آمریکا، افزود: مولفه نخست ترور است که در ایران اسلامی 17 هزار شهید ترور داریم تمام این ترورها با حمایت دولت آمریکا صورت گرفته است و مولفه دوم تحریم هاست که روزبه روز بر این موضوع غیر انسانی افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسوال بردن خدمات انقلاب اسلامی بی تقوایی سیاسی است

زیرسوال بردن خدمات انقلاب اسلامی بی تقوایی سیاسی است